آمیار24
1520
0+
بنر زیر رسته

آشنایی با آب شیرین کن خانگی و نصب و تعمیر در قم

 

آب شیرین کن ها از آب شور، نمک زدایی می کنند و املاح مضر و ناسالم آن را می گیرند تا آب شیرین  برای نوشیدن یا آبیاری محصولات کشاورزی مناسب مصرف شود

دستگاه آب شیرین کن در انواع دستگاه آب شیرین کن خانگی، کشاورزی، صنعتی تولید می شود.

آب شیرین کن-آشنایی با آب شیرین کن خانگی-آمیار24

آمارها پیش بینی کرده است که تا سال 2025 نزدیک به 15 درصد از هشت میلیارد جمعیت کره زمین برای مصرف آب نیازمند آب شیرین کن هستند. انجمن نمک زدایی درجهان به همین منظور پروژه های مختلفی را در سراسر جهان از جمله کشورهای عربستان سعودی و امارات آغاز کرده است.

مزایای نصب آب شیرین کن خانگی و تصفیه آب

داشتن آب شیرین کن خانگی در منزل مزیایی دارد که تنها به حذف شوری و متبوع  شدن مزه و طعم آب برنمی گردد. از جمله فواید نصب آب شیرین کن خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

   حذف مواد معلق در آب

   حذف مواد شیمیایی مثل کلر، نیترات، تری هالومتان ها

  حذف نیترات

   حذف رنگ، بو، شوری و مزه نامطبوع آب

    کاهش سختی آب

     حذف فلزات سنگین از جمله سرب، روی، کرم، آلومنیوم و...

     پیشگیری از ابتلا به سنگ کلیه

آب شیرین کن-آشنایی با آب شیرین کن خانگی-آمیار24 

دستگاه تصفیه آب با دستگاه آب شیرین کن چه تفاوتی دارد؟

برای خرید دستگاه آب شیرین کن و تصفیه آب به نیازتان توجه کنید. این دو دستگاه تفاوت هایی با هم دارد.

 دستگاه تصفیه آب تنها قادر به پاکسازی آب از مواد معدنی و املاح اضافه است اما نمی تواند نمک موجود در آب را بگیرد و به اصطلاح آب را شیرین کند. اما دستگاه های آب شیرین کن علاوه براین که نمک آب را می گیرد، قادر است مواد معدنی، املاح و میکروب های آب را هم جدا کند و آب شیرین و پاک را به لیوان شما بریزد.

 

باورهای اشتباه درباره آب شیرین کن و تصفیه آب خانگی

اگر هنوز دستگاه تصفیه آب در منزل ندارید احتمالا بارها به خرید دستگاه آب شیرین کن خانگی فکر کرده اید اما هربار به دلیلی منصرف شده اید. اینکه مثلا آب معدنی می تواند مشکل تامین آب شیرین را حل کند یا دستگاه تصفیه آب، املاح مفید برای بدن را از بین می برد از باورهای اشتباه درباره تصفیه آب است. بعضی ها هم فکر می کنند آب را بجوشانند تا مشکل سختی آب حل شود در صورتی که آب جوشانده هیچ گاه جایگزین آب آشامیدنی متبوع و سالم نیست. از طرفی با حذف سختی و سنگینی آب به طور کامل، بدن دچار کمبود املاح معدنی می شود.

از دیگر باورهای غلط این است که آب لوله کشی شهری نیازی به تصفيه آب ندارد. در صورتی که حتی اگر آب کاملا سالم و تصفیه شده باشد پس از حرکت و طی مسیر در لوله ها با مواد حاصل از پوسیدگی و زنگ زدگی لوله های شهری مخلوط می شود و از شیر آب بیرون می آید.

 این مشکل فقط مختص به ایران نیست. تصفیه کامل آب و گرفتن ناخالصی های محلول در آن در همه کشورها هزینه های بسیار هنگفتی دارد و به صرفه نیست. پس تصفیه آب در منزل اقتصادی ترین روش است.

 آب شیرین کن-آشنایی با آب شیرین کن خانگی-آمیار24

زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلتر دستگاه آب شیرین کن و تصفیه آب به صورت دوره ای نیاز به تعویض دارد.

زمان تعویض فیلترها به عواملی زیر بستگی دارد:

       مقدار مصرف تان چقدر است؟

      کیفیت آب ورودی چطور است؟

      کیفیت فیلتر استفاده شده چگونه است؟

 

برای تعویض فیلترها باید مراقب بود تا از فیلترهای بی کیفیت و ارزان که استانداردهای لازم را ندارد استفاده نشود که در این صورت به غیر از عملکرد نامطلوب و تاثیر سوء بر دستگاه، سلامت شما و خانواده تان را هم به خطر می اندازد. پس فیلتر دستگاه آب شیرین کن خود را به موقع تعویض کنید و از سرویسکار آشنا و متخصص به عملکرد دستگاه کمک بگیرید تا طبق دستورالعمل نصب و تعویض دستگاه آب شیرین کن برایتان کار کند.

 آب شیرین کن-آشنایی با آب شیرین کن خانگی-آمیار24

جالب است بدانید که تعداد فیلترها در کیفیت آب خروجی دستگاه شیرین کننده آب تاثیری ندارد و فقط  نوع فیلتر به کار رفته و تکنولوژی دستگاه میزان کیفیت آب را تعیین می کند. پس در زمان نصب و تعویض فیلتر درباره نوع عملکرد و کیفیتی که در نظر دارید از کارشناس نصب بپرسید.

اگر می خواهید خودتان فرآیند نصب را انجام دهید  به راهنمای نصب دستگاه آب شیرین کن خانگی نیاز دارید اما اگر زمان و یا تخصص کافی در این زمینه ندارید پیشنهاد می کنیم با سامانه خدمات آنلاین آمیار 24 تماس بگیرید تا در اولین فرصت کارشناسان آمیار، آب مصرفی منزل یا محل کار شما را شیرین کنند.

 آب شیرین کن-آشنایی با آب شیرین کن خانگی-آمیار24

آمیار 24 برای رفاه حال ساکنین محترم قم ، جشنواره تعویض فیلترهای 3 گانه آب شیرین کن خانگی با فیلتر cck و بدون اجرت را در نظر گرفته است.

برای آگاهی از هزینه ها به جدول تعرفه قیمت نصب و تعمیر آب شیرین کن خانگی  مراجعه کنید. 

اشتراک گذاری مطلب
LinkedinLinkedinLinkedin

دیگر مطالب پیشنهادی آمیار

مشاهده مطالب بیشتر