آمیار24
4102
1+
بنر زیر رسته

از چه گل و گلدان ها یی در دکوراسیون منزل خود استفاده نماییم؟

 

استفاده از گلدان های رنگی و گل های زیبا برای دکوراسیون منزل می تواند بسیار انتخاب عالی باشد. این گلدان ها به راحتی قادر هستند در رنگ های مختلف، به محیط اپارتمان روح بخشیده و منزل را به جذابیت برسانند. علاوه بر آن استفاده از گل ها و گلدان های زیبا می تواند انسان را از استرس دور کرده و به آرامش برساند.

با آمیار 24 همراه باشید تا در انتخاب گلدان مناسب دکور منزل تصمیم بهتری بگیرید.

حتما برای شما هم پیش آمده است که وارد خانه ای با دکوراسیون ساده شده اید، اما زیبایی و جذابیت محیط شما را محو تماشا کرده است. از خودتان می پرسید چه چیزی در دکوراسیون منزل باعث شده تا این محیط به چنین جذابیتی رسیده باشد؟

رعایت برخی اصول ساده روی زیبایی دکور خانه تاثیر گذار هستند. آیا شما میدانید باید از چه گلها و گلدان هایی در آپارتمان استفاده نمایید؟ آیا به این نکته توجه کرده اید که وجود گلدان ها و گل های آپارتمانی در دکوراسیون منزل می تواند می تواند به میزان زیادی استرس را از شما دور کند؟ یا برخی از گل ها هستند که می توانند اکسیژن مورد نیاز خانه تان را  تامین کنند؟ 

 گل و گیاه-از چه گل و گلدان ها یی در دکوراسیون منزل خود استفاده نماییم؟-آمیار24

نقد و بررسی انواع گل های مناسب برای فضاهای مختلف منزل

باید پیش از این که برای خرید گل و گلدان مناسب دکوراسیون منزل خود اقدام کنید، در مورد دنیای گیاهان و گل ها اطلاعاتی را بدست آورید. مثل موارد زیر :

       ·   گیاه آپارتمانی زی زی بهترین گیاهی است که شما می توانید برای محیط های اداری از آن بهره ببرید.

   گل های آن  به نور متوسطی نیاز دارند. پس می توانند به راحتی نور کم را تحمل کنند. حتی فضاهای خانگی نیز  در بیشتر موارد از نور کمی برخوردار هستند و همین مسئله باعث می شود که      نیاز باشد در انتخاب نوع گل برای چنین محیط هایی بیشتر دقت کنیم.

 ·  برخلاف گل زی زی، گل های برگ انجیری به هیچ عنوان مناسب برای ادارت و شرکت ها نیست.

  از این دسته گل ها باید فقط در دکوراسیون منزل استفاده کنید. این گل ها نیاز به هوای مرطوب و گرم دارند از این رو محیط های خانگی برای رشد انها مناسب است. 

 

گل و گیاه-از چه گل و گلدان ها یی در دکوراسیون منزل خود استفاده نماییم؟-آمیار24

رنگ گلدان ها و هماهنگی شان با دکور خانه

فضای هر خانه ای از رنگ بندی خاصی برخوردار است. البته بعضی ها هم  به استفاده از رنگ های مختلف در منزل خود علاقه دارند. برای داشتن هماهنگی و هارمونی زیبا به کمک گلدان و گیاه مهم است که بدانیم هر قسمت از آپارتمان نیاز به چه رنگ گلدانی دارد؟

یا به عبارت دیگر، برای دکوراسیون منزل از چه رنگ گلدان هایی باید بیشتر استفاده کنیم. 

آپارتمان هایی که دارای فضایی به رنگ سبز  یا اتاق های نشیمن و .. که به این رنگ هستند، بهترین محل برای استفاده از گلدان هایی به رنگ سفید است. در طراحی دکوراسیون منزل همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید که تضاد رنگ گلدان با دیوارهای خانه می تواند هارمونی جذابی به محیط ببخشد. 

از هر رنگی که برای دکور خانه خود استفاده می نمایید، متضاد آن را برای رنگ گلدان انتخاب کنید. مثلا خانه هایی که رنگ غالب دکوراسیون منزل، طلایی است ، بهتر است از گلدان هایی به رنگ تیره،  برای جذابیت دکور خود استفاده کنند.  تضاد طلایی و مشکی مسلما بهتر از هماهنگی رنگ طلایی با رنگ گلدان سفید خواهد بود.

یا مثلا زمانی که رنگ دکور خانه شما سفید است، می توانید از ترکیب چندین رنگ برای انتخاب گلدان های خود استفاده کنید. رنگ سفید در دکوراسیون منزل طراحی و انتخاب رنگ گلدان را اسان می کند.

ست گلدان هایی به رنگ طلایی بدون شک می تواند بهترین انتخاب برای طراحی دکور خانه هایی به رنگ سفید باشد. 

 

گل و گیاه-از چه گل و گلدان ها یی در دکوراسیون منزل خود استفاده نماییم؟-آمیار24

جنس مناسب گلدان ها برای دکوراسیون منزل

وقتی می خواهید دکور منزل تان را طراحی کنید، این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که جنس گلدان مورد استفاده برای دکوراسیون منزل از اهمیت بالایی برخوردار است. این که مثلا گلدان های شیشه ای را در کدام محل استفاده کنید یا گلدان های سفالی برای قرار گرفتن در کجا زیباست.  و  یا استفاده از گلدان های چوبی، به کدام بخش از منزل تان جذابیت بیشتری می بخشد، همه و همه می تواند در دکور خانه مهم باشد.

 

ترموود ، بهترین انتخاب برای آپارتمان ها

آیا می دانید بهترین انتخاب برای آپارتمان ها، استفاده از گلدان های ترموود است؟

هر چند اصولا در بازار با گلدان هایی از جنس پلاستیک یا سفال و سرامیک رو به رو شده اید. اما گلدان ترموود هم برای کاشت گل و گیاه فوق العاده جذاب و زیباست. ترموود همان گلدان یا جعبه های ساخته شده از جنس چوب است که در فضاهای مختلف ساختمان از جمله ورودی ، روی نماها ، در قسمت پایین پنجره ها قابل استفاده با زیبایی چشم گیر است.

هارمونی ای که چوب در کنار گیاه می سازد یکی از دلایل انتخاب این جنس برای ساخت گلدان است. چوب های قابل استفاده و مناسب ساخت گلدان های چوبی است که در تماس با رطوبت از بین نرود و تغییر رنگ ندهد. پس چوب های معمولی مناسب ساخت گلدان نیست.

به همین خاطر طراحان و سازندگان گلدان از چوب مخصوصی به اسم ترموود برای ساخت گلدان چوبی استفاده می کنند. ترموود با حرارت دادن، رطوبت درون خود را از دست می دهد و مقاومت اش افزایش پیدا می کند به همین خاطر جذب آب در آن هم پایین می آید. این فرایند پخت سبب می شود موریانه و حشرات موذی و کپک ها و قارچ ها به چوب حمله نکند و عمر گلدان افزایش پیدا کند.

 

گلدان‌های چوبی ترموود اندازه و مدل های مختلفی دارد که بسته به سلیقه تان قابل تهیه و خریداری است. اندازه های بزرگ این نوع گلدان ها را در فضای باز می توان به کار برد و اندازه های کوچک گلدان های ترموود به چیدمان داخلی منزل زیبایی چشمگیر می بخشد.

هارمونی گیاه و چون همیشه برای انسان جذاب بوده است. از این رو برخی در طراحی دکوراسیون منزل خود از گلدان های ترموود استفاده می کنند. علاوه بر آن می توانید هماهنگی خاصی بین رنگ گلدان های خود در منزل با رنگ مبلمان، کفپوش، چراغ های ایستاده و ... ایجاد کنید. 

گل و گیاه-از چه گل و گلدان ها یی در دکوراسیون منزل خود استفاده نماییم؟-آمیار24

استفاده از ایده های عالی در طراحی دکور خانه

در دکوراسیون منزل همیشه باید خلاق و ایده پرداز بود. مثلا شما می دانید که می توانید برای منزل خود به راحتی گلدان هایی را تهیه نموده و رنگ آمیزی کنید؟ هر رنگی که دوست دارید، با هر هماهنگی که مد نظرتان باشد، می توانید گلدان های رنگ شده بسازید و استفاده کنید. 

خلاق باشید و گلدان های توپی بسازید. با استفاده از توپ های بسکتبال و والیبال بهترین گلدان ها را برای دکوراسیون منزل خود طراحی نمایید. 

یا با استفاده از لوازم دور ریختنی همچون قوطی کنسرو، یا ظروف پلاستیکی گلدان بسازید. شما حتی می توانید با استفاده از اسباب بازی های کودکان خود، که دیگر مورد استفاده قرار نمی دهند، اقدام به ساخت گلدان و رنگ آمیزی آن با دکوراسیون منزل نمایید. خلاقیت در طراحی دکوراسیون بسیار اهمیت دارد. 

داشتن گل و گلدان های زیبا آرامش را به فضای خانه شما هدیه می دهد. از خرید گلدان های مناسب با  چیدمان منزل تان غافل نشوید.  سامانه خدمات آنلاین خانه و ساختمان آمیار 24 یاری گر شما در رسیدگی به فضای سبز حیاط خانه ، آپارتمان و  محل کار شماست. هوای گلدان هایتان را داریم.

 

 

اشتراک گذاری مطلب
LinkedinLinkedinLinkedin

دیگر مطالب پیشنهادی آمیار

مشاهده مطالب بیشتر