آمیار24
1274
4+
بنر زیر رسته

با پکیج ها درست رفتار کنید

حتما این شیرآلات جدید را دیده اید. آدم وقتی می خواهد از آن ها استفاده کند اکثرا اهرم شان را در حالت وسط نگه می دارد. تا آب بین سردی و گرمی باشد. مشکل اینجاست که آب گرم جریان پیدا کرده ولی قبل از رسیدن آن، ما دیگر دست مان را شسته ایم و شیر را بسته ایم. شاید تعجب کنید. ولی این یعنی هفت هشت قطعه ی پکیج را به کار گرفته اید، بدون اینکه از آن استفاده ای شود. پس لطفا اگر به آب گرم نیازی ندارید وقت رفتن شیر را به آب سرد برگردانید.



ثبت درخواست

 

خطر سوختن دستگاه

هیچ وقت شیر رادیاتورها را نبندید، حتی در تابستان. نگران مصرف آب و گاز هم نباشید چون هزینه ای به همراه ندارد. اما اگر بسته باشند ممکن است دستگاه به حالت زمستانی برود. اینجاست که باز بخاطر بسته بودن شیرها آب و هوا به جریان نمی افتند. فشار به دستگاه آغاز می شود و جریان پیدا نکردن آب عمر آن را به پایان می رساند.



فواید فیلتر آب

روی شلنگ ورودی پکیج ها فیلتر آب بگذارید. این کار باعث جلوگیری از رسوب آب و املاح آن و همچنین مراقبت از مبدل ها می شود. اما وای از روزی که مبدل ها رسوب بگیرند. از این طرف راندمان و عمر دستگاه پایین می آید. از آن طرف تبادل گرما به درستی انجام نمی شود و این زنگ خطر خاموشی دستگاه است. از طرفی دیگر هم دستگاه آب را گرم نمی کند و مصرف سوخت همین طور زیاد می شود. راستی هر شش ماه یک بار خودتان فیلتر آب را عوض کنید. کار سختی نیست.


ثبت درخواست

 

استفاده درست از آب گرم

اگر می خواهید از آب گرم استفاده کنید، درجه ی حرارت را روی عددی تنظیم کنید که باز برای ولرم کردنش نیازی به آب سرد نباشد. می پرسید چرا؟ خب بخاطر گازی که برای گرم کردن آب مصرف می شود. تازه هزینه و استهلاک دستگاه بماند

 

سامانه خدمات آنلاین آمیار 24 ارانه دهنده انواع خدمات منزل ، تعمیرات ساختمان و خودرو در قم و پردیسان است که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به شماست. برای آگاهی از قیمت نصب و تعمیررادیاتور و شوفاژ به جدول تعرفه خدمات آمیار 24 در منوی اصلی سایت مراجعه کنید.

 



اشتراک گذاری مطلب
LinkedinLinkedinLinkedin

دیگر مطالب پیشنهادی آمیار

مشاهده مطالب بیشتر