آمیار24
947
1+
بنر زیر رسته

نکاتی درباره قفل و کلید ساختمان و جلوگیری از سرقت

اهمیت قفل درب وردی

برای اینکه با خیال راحت از آپارتمان خود خارج شوید، اولین و مهم ترین کار ایمن سازی درب ورودی است. چون درصد زیاد سرقت ها از همین راهند. قفل های منو بلاک و مولتی پوینت پیشنهاد ما به شما برای استفاده در درب های ضد سرقت هستند. یادتان باشد در انتخاب برندها، کیفیت مغزی قفل شرط است. راه دیگر تعویض پیچ های صفحات فلزی است. طوری که پیچ های کوچک را تعویض و آن را با پیچ های ۷.۵ سانتی متری جا به جا کنید. به همین سادگی.

قفل برقی-آمیار24

 

قبل از اینکه قفل را تعویض کنید...

"پیشگیری بهتر از تعویض است". توجه داشته باشید که خیلی از مشکلات قفلی قبل از جدی شدن، قابل تعمیر هستند. که اغلب هم مونتاژ قفل خراب یا مکانیسم قفل ها، یکسری از مشکلات را به بار می آورد. مثلا قفل های بیرونی یخ می زنند، قفل های داخل کثیف می شوند. برای حل این مسائل به عنوان یکی از چند راهکار می توانید از محلول های حاوی الکل و روان کننده استفاده کنید. چون به حل شدن رسوبات کثیف کمک می کنند. 

 

چه قفلی برای کجا؟

واضح است که هر ساختمانی دارای بخش های مختلف و هر بخشی درب مخصوص به خود را دارد. پس باید قبل از انتخاب قفل به جنس درب و خیلی چیزهای دیگر توجه داشت. برای مثال چند مورد را بیان می کنیم:

 

_ برای سرویس های بهداشتی اگر درب آلومنیومی داشت، قفل با پهنای کم و اگر جنس درب چوبی بود، قفل با پهنای زیاد مناسب است.

_ برای درب تراس قفل سوییچی بهترین انتخاب است. دلیل آن هم عرض کم می باشد. البته قفل های شاخدار هم خوبند.

_ قفل مخصوص دکوراسیون مثل کابینت، بوفه و... هم  انواع زیادی دارد که یکی از آن ها قفل غلتکی است.البته اگر در کنارش یک قفل کمکی باشد، بهتر هم می شود.

اشتراک گذاری مطلب
LinkedinLinkedinLinkedin

دیگر مطالب پیشنهادی آمیار

مشاهده مطالب بیشتر