آمیار24
1012
1+
بنر زیر رسته

عایق های نانو چیست ؟

 

مزیت های نانو...

قبل از اینکه از انواع عایق و عایق رطوبتی که موضوع امروز ماست، چیزی به میان بیاید، بد نیست که به طور کلی با چند مورد از مزیت های نانو در صنعت ساختمان سازی آشنا شویم:

. کیفیت و عمر مصالح ساختمانی افزایش پیدا می کند

. مصرف انرژی و مواد خام کمتر و کمتر می شود.

. قابل استفاده در سیمان و بتن و رنگ هایی که در تصفیه ی هوا کمک می کنند.

. خلاصه اینکه به کارگیری نانو یعنی رسیدن به هدف معماری پایدار و ارگانیک.

عایق نانو-آمیار24

عایق نانو

بعد از عایق های حرارتی، صوتی، ضد تشعشع و ضد خورندگی به یکی از بهترین انواع عایق یعنی رطوبتی می رسیم. درس حدس زدید. همانطور که از اسمش مشخص است، این نوع از نانو در کاهش رطوبت تاثیر زیادی دارد. با بیان این نکته که عایق های رطوبتی به دلیل داشتن پایه های آبی سیلیکونی در صلح کامل با محیط زیست و طبیعتند. تمیز شدن آسان، طول عمر بالا، ضد کپک و قارچ و شوره بودن، جلوگیری از تغییر رنگ روی سطوح، پیشگیری از ترک خوردن و شکستن، داغ نشدن، جدا نشدن و باد نکردن هم چند مورد دیگر از مزایای عایق های رطوبتی هستند.

عایق نانو استخر-آمیار24

آیا عایق سنتی بهتر نبود؟

منظور از عتیق های سنتی همان قیر و گونی است. که البته قبل از اینکه نصب می شدند باید مقدماتی مثل تمیز کردن بام، اندازه گیری فضا و تبدیل کردن آن ها به مایع رعایت می شد. تازه با این تفاسیر هم  نمی شد قول بدهی که در برابر باران و برف مقاومت طولانی دارند. اما در فناوری عایق های رطوبتی جنس سطح هیچ اهمیتی ندارد. چون این عایق روی هر سطح و پوششی قابل نصب است. از طرفی دیگر اگر در معرض آفتاب باشد مثل قیر داغ نمی کند و اصلا از هم جدا نمی شود.

اشتراک گذاری مطلب
LinkedinLinkedinLinkedin

دیگر مطالب پیشنهادی آمیار

مشاهده مطالب بیشتر