آمیار24
564
188+
بنر زیر رسته

کاربردهای نان بیات!

کاربردهای جالب و شگفت انگیز از نان بیات در خانه داری

معمولا نان که بیات می شود آن را دور میریزیم چون دیگر قابل خوردن نیست در صورتی که می توان از آن استفاده های خیلی جالب و کاربردی داشت!!

راه های شگفت آوری برای استفاده مجدد از نان مانده و بیات در خانه داری

اگر فکر می کنید که نان بیات و مانده فقط باید داخل پلاستیک دور ریزها ریخته شود سخت در اشتباهید چرا که خانم های کدبانو و حرفه ای در خانه داری از این نان ها به خصوص نان بیات باگت برای موارد خاصی که ممکن است برای شما هم کاربرد داشته باشد استفاده می کنند ، با ما همراه باشید تا روش های کاربردی برای استفاده از نان بیات و مانده را یاد بگیرید

از نان بیات بعنوان مرهم برای جوش ها استفاده کنید

یک تکه نان را در شیر داغ بخیسانید، و از آن برای روی جوش ها استفاده کنید.شیر اضافی را از نان بگیرید، و آن را روی قسمت هایی که لازم است استفاده کنید، و روی آنرا با یک دستمال تمیز بپوشانید.وقتی مرهم تشکیل شده از نان سرد شد، آن را بردارید. و درصورت لزوم باز هم تکرار کنید. رشته ها و خرده های باقیمانده را بردارید.

 یک تکه نان را در شیر سرد بخیسانید، شیر را خارج کنید، و نان را روی قسمت هایی که لازم است قرار دهید و آن را برای چند ساعت یا تمام شب با دستمال بپوشانید.

جمع کردن تکه شیشه های شکسته

پس از جمع آوری تکه های بزرگ شیشه شکسته، برای برداشتن شیشه های کوچکتر و ریز از تکه های بزرگ نان نرم استفاده کنید.دستکش بپوشید، و هنگامی که کارتان تمام شد نان را به سطل زباله بیاندازید.

تمیز کردن آسیاب کن با استفاده از نان بیات

چهار یا سه تکه از نان مانده را ببرید و و آن ها را آسیاب کنید. خرده نان ها را برداشته و داخل آسیاب کن را تمیز کنید ، نان های خرد شده تکه های از قبل جا مانده در دستگاه را تمیز می کند.

تمیز کردن اثرانگشت های روغنی روی عکس ها و مداد شمعی یا علامت های مداد روی دیوار با نان بیات و مانده

در مواقع ضروری توپی از نان مانده میتواند کار ساز باشد ؛ به آرامی پاک کنید فقط در یک جهت.

پاک کردن روغن از ماهیتابه یا قابلمه

به جای دستمال می توانید از نان استفاده کنید.یک تکه نان میتواند روغن را جذب کند .برای این منظور نان بیات را به سطح چرب بمالید تا روغن را جذب کند .






null
اشتراک گذاری مطلب
LinkedinLinkedinLinkedin

دیگر مطالب پیشنهادی آمیار

مشاهده مطالب بیشتر